Thursday, April 23, 2009

Orang itu Jahat

Bukan aku. Bukan Hangpa. Bukan orang kat sekeliling aku. Bukan sapa-sapa. Orang yang jahat itu aku tak tau dok kat mana. Aku x ada alamat rumah dia pun. Nombor telefon jauh sekali. KAlau dia bagi pun aku tak hingin nak simpan.

Tau dak kenapa? Orang yang jahat itu aku tengok kat dalam apa ntah smalam kat TV3. Ala..yang pengacara dia MAzidul tu. Masa dah habih rancangan tu, dia ada la preview skit untuk next week punya episode. Ingatkan apa benda. Rupanya adegan sepak menyepak. Yang aku hangin sekali yang sepak tu macam maid dia kot. Yang kena sepak tu budak kecik besaq anak sulung aku yang 5 tahun tu. Bayangkan si tua gajah pijak budak kecik yang tak berdaya tu. Siap naik pijak belakang badan lagi.

Apa bodoh sangat ke kepala otak tu. Dah tak da benda lain nak pijak. Yang hang pi pijak budak tu buat apa. Hish..geramnya aku. KAlau aku ada Super Power mesti aku dah pakai kuasa aku untuk selamatkan budak kecik tu dari Setan yang bertopengkan manusia tu. $%#&*@.. TAk bertamadun langsung. Otak ada tapi tak boleh pikiaq. Orang macam tu baik duduk kawan dengan lembu. HArap-harap orang tu dah kena tangkap dengan polis. Kasi duduk dalam itu jail. Kasi reput sama itu tikus. Sebab apa? Sebab dia Jahat Sangat. Meh sini aku bagi penampar sebijik..

No comments:

Post a Comment