Monday, April 27, 2009

Big Apple a.k.a Epal Besaq

I love Sunday..I love Big Apple... I love u so Much Che Pyan..Sudah seminggu aku menginginkan ia. Sudah seminggu. Tapi tak sempat beli..dan Finally, semalam aku berjaya beli dan guna voucher yang pertama.. Ada 6 kot kalau tak silap aku Voucher dia. Aku nak guna Voucher yang pertama. Beli 6 percuma 3..Boleh makan sampai muntah. Memang betui pun sebab anak aku yang sulung memang dah termuntah pagi ni sebab muak yang melampau-lampau..Buweeekk..Mulanya che Pyan tak mau singgah masa on the way balik dari Seberang Jaya. Ok lah..Takpalah..Next time lah..(dengan penuh kaciwa). Di sebabkan Big Apple tu lah aku mogok. Mogok lapar. eh! Bukan.Buat apa mogok lapar. Nanti diri sendiri yang rugi. Sebab aku keciwa x dapat Big Apple, dinner smalam hanyalah Potato Wedges with Cajun dan Pisang Berangan. Ya. Itu Saja untuk dinner. Oh tidak lupa. Secawan air teh susu untuk setiap seorang. Maaf..Air teh tu, Tak boleh tambah.

Potato Wedges yang diseasonkan dengan Cajun..


Kalau makan pisang ni confirm lepastu boleh berangan..
Kalau nak p beli sendiri..

Tapi semalam lepas Maghrib Che Pyan ajak g Tesco..Yahooo..Yea....(Eh, patutnya aku rasa bersalah sebab hidang dinner ntah hapa-apa kat che Pyan)..Lupakan seketika perasaan itu..I'm sure he'll understand coz he always does... Kita pekena Big Apple dulu..Yahuuuu..Boleh beli Big Apple..I want my Epal Besaq....Dan inilah Pilihan saya..:


My favorite..Semua mesti ada coklat..
Yang comot itu sudah di colek sedikit oleh che Wani yang pandai
Lagi 3 ketul Donut yang dapat free sudah selamat masuk
dalam perut Wani dan Wina

Pembetulan untuk statement kat atas. Sebenarnya aku yang nak makan Wedges itu. Itu sebab aku buat. Manakala Che Pyan dan the kids masih kenyang lagi dengan nasi dan lauk yang di masak oleh Tok Yah. Itu saja penjelasan. Lebih-lebih..NO COMMENT...

No comments:

Post a Comment