Tuesday, April 7, 2009

Thank you my dear...

finally.....my hunting for new shoe dah tamat....my dear che pyan finally got me a pair of Crocs..n it's Olivia....yeeha...ala..tahu la...org lain pun ada...tp yg penting aku dah dapat setelah sekian lama..eceh..lama ka...?...setelah sekian lama mencari-cari kasut.....rasa macam nak cium ja che pyan kat situ..hihih...lupa nak habaq...last Saturday, kami p Queensbay Mall balik..tu yang boleh beli kasut tuh....kali ni bawak mak mentua skali...masa on the way, mak tanya la aku..hangpa nak beli apa ni p sampai sini...? aku sengih2 ja...nasib baik pyan jawab..nak bawak mak p jalan2 sat....alahai..baiknya anak mak ni....fyi..my che pyan ni anak sulung n tersangatla rapat ngan mak dia...kadang2 tu sampai buleh tidoq lagi atas riba mak...anak mak la katakan...berbalik pada crita aku...few last entry kot aku ada sebut yg Queensbay ni besar...ye la..masa tuh baru balik dari kena sunburn kan...so..mata berpinau2 la sikit..kali ni aku p nampak kecik la pulak...x besar mana pun..kalau ikut hati ni,aku nak ja memborong gila baban kat situ (ada sale tau dak...!) tp...sob...sob..aku kan surirumah..surirumah mana ada gaji...mana boleh membeli brg sesuka hati aku ja pakai duit titik peluh che pyan...tapi sekali sekala takpa kan abg...ihihih..i know my che pyan...he never let me down..that's why i love u so much abg....yg penting aku dah habih tawaf n sudah menghafal semua outlet yg ada kat sini...senang la nanti bila mai pulak kan...heheh.....tudia..che pyan dah berasap dah....rasa cam nak tulih lagi...but unfortunately nak kena p ambik che wani ....till then..babaii.....

....i love my shoe....


....sempat lagi main...

No comments:

Post a Comment