Sunday, April 26, 2009

Friday is Cupcakes' Day

Kami sekeluarga telah menyambut Hari Cupcakes pada Hari Jumaat yang lalu. Memandai ja aku ni. Sorry ok. Saja-saja suka-suka menambah perisa yang pelbagai untuk entry kali ni. Memandangkan aku ni sangat-sangat busy dengan tiga orang kanak-kanak kecil yang sangat manja lagi comel, terpaksalah aku memanggil seorang pembantu yang dijemput khas untuk memudahkan lagi proses pembuatan cupcakes itu. Tetamu undangan tersebut ialah....

Apa yang aku mengarut ni. Ok lah. Aku jemput adik perempuan aku. Kalau aku sorang ja buat mampos x da daya la nak siapkan benda tu. Selepas beberapa ketika, maka siaplah Cupcakes tersebut. Since aku ni memang perangai kedekut sikit, aku letak satu spoon ja dalam setiap cup. So, cake yang naik tu pun ala-ala satu sudu ja la. Aku tak peduli. Anak-anak aku pun tak peduli. Bagi depa, yang penting cupcakes tu banyak. Dan yang penting lagi, anak- anak aku kata 'SEDAPNYA MUMMY BUAT...Esok buat lagi..?'. Tu yang tak tahan tu.. Ya lah..nanti Mummy buat lagi ok..kita buat sama-sama tau.. Kali ni kita ajak Ayah sekali ok...? Sayang Ayah...Muah Muah..

kek Yang dihias indah oleh pembantu undangan dan Wani


Ni aku yang hias..Letak coklat sikit ja..Dasar kedekut punya Mummy!

No comments:

Post a Comment