Thursday, April 30, 2009

Mogok Tidak Lapar

Mari kita breakfast bersama-sama. Mari kita beramai-ramai mengembangkan perut yang tak berapa nak kempis tu. Eleh.. nak cover konon.. Tak palah..biar aku makan dulu..nyum nyum..sedapnya makan pagi ni..sedapnya ratah Frosting ( buat sendiri tahu) ni. Dah la berlambak pulak tu. Dah habih letak atas kek, dah tak tau nak buat apa lagi da. Lepas tu mulalah..Amik dua tiga calit frosting, sapu atas roti. Bukan sekeping..Oh tidak sama sekali sekeping. Mana cukup sekeping. Bukan standard perut (ikut ukur lilit perut la) aku kalau makan sekeping. EMPAT keping kesemuanya aku sorang yang telan..nyum nyum nyum..sedapnya. Ni kalau jadi amalan harian ni, mau kena Kencing yang tak berapa Manis ni. Tapi sekali sekala tak pa kan. Yang penting kita enjoy..Ceh..Enjoy kepala hantuk hang.

Malasnya hari ni. Pagi ni telah berlaku conversation di antara aku, dia dan lagu. Paling tepat sekali di antara aku dan juga Che Pyan. Conversation yang mana membuatkan aku sedih dan ingin mogok lagi. Oh tidak. Aku tak mau jadi Isteri yang durhaka pada Sang suami. Oklah. Aku tarik balik hasrat unytk mogok buat kali yang ke berapa ntah dah ni.. Buatlah apa yang patut abang. Family Vacation boleh tunggu. Kita dulukan apa yang penting ok. Aiman tak kisah. Mummy Aiman pun tak kisah..Yang penting semua orang Happy...

Dah la.. Tak dak mood untuk menaip lagi. Aku lapar dan sangat lapar selapar-laparnya.. Nak p bedal nasi goreng pulak...

No comments:

Post a Comment