Wednesday, April 22, 2009

Histeria at Kampung Wisteria

Gangguan....! Gangguan...! Pergi kau dari sini... Aku benci. Aku dah tak tahan lagi. Tekanan mental betul. Tolong! Tolong! Help! Help!...Apa ni..! Tension tau dak. Apa depa ni x boleh ka ketuk itu ini pelan-pelan sikit. Anak aku nak tidoq tau dak. Haram satu kerja pun x buleh buat. Baru ja Aiman pejam mata, mulalah tok tok tok tok...tik tik tik tik..drill sana drill sini, hentam sana hentam sini..Woi..! Anak aku nak tidoq la.. Geram betoi aku.. Sabaq Mone..Sabaq...ok lah aku sabaq..Aku bukan apa..Mesti la aku naik angin. Dah berapa minggu dah macamni. Dah la deria pendengaran Aiman terlampau peka sangat. Macam mana ni. RAsa macam nak telefon ja lori mai angkut habih satu isi rumah kalau boleh dengan rumah-rumah skali p tempat lain sat. Aku bukan apa. Kesian sangat kat Aiman. Biasalah, bila ada construction, habuk pun banyak. Bila dah banyak habuk, siap la aku yang kena mop tujuh lapan kali. Apa ingat kerja aku mengemop lantai saja ka? Anak2 aku dah la x tahan habuk. Silap haribulan, terus dapat lelah.Hish..geram aku. Tengok kat board yang dia pacak kat jalan tu macam bolah siap dalam bulan May ni. Tapi tak tau la kan. Hopefully siap on time la.. Please la siap on time. Aku dah tak tahan dah ni. Nak pecah dah kepala aku yang x berapa banyak rambut ni...

No comments:

Post a Comment