Tuesday, April 26, 2011

Aku suka main tipu dan guna cheat.......

Eii. Meluat betul aku ngan Mone. Apa pasai colorful sangat FB dia. Awat friends dia banyak sangat omputih and orang coklat. Ni mesti gila glemer ni. Nih mesti nak berlagak kat suma suma konon banyak friends lah tu. Eii. Meluat aku.

Tak. Aku tak gila glemer. Aku budak baru belajar. Gile glemer mende nih. Blog pun baru nak merangkak rangkak macam siput. Ok . Sambung balik. Ya. Memang banyak omputih ngan orang coklat kat friend list aku. Ni semua main game kat dalam FB punya pasallah. Aku start join FB masa tahun 2008. Gila aku. Main game dalam FB sampai muntah darah. Aku tipu.

Game yang aku paling suka ngadap ialah Sorority Girls, Farmville, YoVille, Mafia Wars and segala makVille yang adalah dalam FB aku main. Lepas tu aku start penah dah. Tak larat aku nak main dah. Aku surrender dah. Ni nampak ni aku angkat bendera putih ni. Tak larat wooo. Kejap kejap kalau lambat, pokok kau mati. Kejap kejap lambat empat lima saat kau dah bengrap, Kejap kejap kena curi habih semua pokok pokok buah buahan, dah la aku tak smepat nak rasa pun padahal aku pun suka mencuri kat kebun orang hahahaha, kejap kejap satu saat lambat kau dah luka luka lebam lebam kena lanyak masa kau sedang bersenang senang ZZZzzzzzz atas katil. Ini tidak adil. Tapi dalam aku dok gila main game dalam FB pun aku tau lah aku ni bini orang. CP balik aku log out lah. Tak pun shut down terus. Saja cari nahas lah kalau dok ngadap FB bila laki balik keja.

Jadi, sekarang aku dah tak main game dalam FB. Maaflah ya. Aku dah capek. Baik aku main The Sims3. Wooowooowooo. Orang kat dalam The Sims boleh kahwin, boleh beranak pinak, boleh bina rumah tujuh lapan tingkat, boleh gi travel sana sini, boleh tukar rambut ngan mekap sokmo dan yang best sekali aku main tipu. Aku pakai cheat. Hahaha. Motherlode. WooooWowooo. Kaching tak da makna dah.



P/s :
Here's your chance to win 3 days to live life like a millionaire & all you need is to solve riddles. Try now! #NEXTMoneytree

Kereta pun sekarang ada Spa ngan Beauty Centre. Click for more details.

No comments:

Post a Comment