Tuesday, April 26, 2011

Siapa tadi tu yang kata nak race dengan aku...

Vroom. Vroom. Jom jom. Jom kita lumba sama sama. Jom lah.


Pic credit: Churp Churp

Bukan kena berpanas terik pun bawah sinaran cahaya matahari.
Sambil duduk bersila minum air kopi cecah roti empat segi pun boleh
Kalau sambil makan nasi dagang lagi terbaik lah.

Macammana nak race ni Mone. Aku dah tak sabar ni. Tapi aku lambat. Aku lambat macam siput.
Ok ok. Takpa. Takpa. Meh aku ajaq.

First step : Ajak kawan kawan join race ni.

Second step : Pukul habis semua kawan sampai lembik. Eh silap. Kalahkan mereka. Kalau kau hebatlah      kan. Lagi banyak kawan join lagi banyaklah km yang kau dapat. Cepatlah invite ramai ramai. Cepat.

Final Step : Kalau kau banyak km kaulah pemenang.


Hadiah apa wei Monetakcomel?

Macam macam woooo. Tu pun kalau memang lah.

 

Pic credit: Churp Churp

Seketul iPad2, sebjik Blackberry Bold 3, sepotong iPod touch, atau secouple movie passes secukup rasa.


Jom jom. Jom kita menang sama sama. Aku tunggu kau.



P/s : I'm on The Great ChurpChurp Race. Are you in it too?! #Churp2Race

No comments:

Post a Comment