Friday, April 22, 2011

Punca aku tak jadi logout

Assalamualaikum...

Aku sebenarnya dah nak logout dah tadi. Tapi tetiba pulak terjumpa satu link yang menarik kat blog CikEpal. Aku pun click la kat sini. Aku simpati kat dia. Pun ada entry istimewa jugak kat sini. Aku salute entry ni. Terkezut aku. Ada ya pompuan perangai camni. Banana Split betul. Dah nikah dengan laki orang tu sudahlah. Tak payahlah nak show off  satu dunia gebang sana sini cita pasal kebahagiaan kesweetnesan dan keterlampauan sambil tambah perasa pulak kutuk bekas ex wife laki ko tu. Tak sesuailah. Malulah sikit. Kita ni perempuan yang beradab. Tak payahlah nak membongkak diri sangat. Eiii. Aku sebagai perempuan, isteri dan ibu beranak tiga pun menyampah dengan perangai perempuan macam ni. Eeiiiii. Isshhh. Rasa cam nak sepuk ja laptop ni padahal laptop takda salah apapun. Ko yang salah. Aku tak pun takda salah apa pun. Aku meluat ja. Fullstop.

P/s: Link Banana Split tu aku takda. Sila godek kat link yang nombor dua kat atas. Tq.

No comments:

Post a Comment