Monday, April 11, 2011

The Flying Capati

Pagi Ahad ke Zeefee bersama CP dan Little Aiman. Wani dan Wina ke sekolah. Kebetulan CP nak berjumpa kawan dia kat situ jugak. Aku makan roti sardin ngan air suam saja. Little Aiman makan roti kosong dengan ribena masam tak sedap. CP cam biasalah. Capati dua ketul dimakan dengan kuah daging yang sedap ngan Radix suam segelas. Khusyuk betul aku tengok CP makan. Berselera macam dah sebulan tak jumpa capati padahal tiap tiap minggu tu breakfast wajib CP. Heheh.

Macam malas ja nak tulis entry ni. Esok esok lah aku sambung. Tu pun kalau aku nak sambung. Yang pasti semalam memang ada Capati Terbang. HikhikhikKahakahakahakhakhakahkah. Biar aku ngan CP sajalah yang gelak. Hahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahaahahahah. Ok cukup. Tata. Nak main The Sims 3 pulak. Mana aci adik aku dah boleh ada bini. Aku pun ndak jugak. Tak boleh tak boleh. Aku mesti menang.

No comments:

Post a Comment