Tuesday, April 26, 2011

Saham Bank Rakyat : Saya mesti beliiiiiiiiii.

Ok. I lied. Aku tak beli pun. Macam angin taufan. Betul. Menggelupur habis jari kaki dan tangan sampai habis satu badan semata mata nak saham Bank Rakyat. Saya mesti pilih. Pilih jangan tak pilih. Bukan banyak pun. Sorang boleh beli takat RM 500 ja. Aku pun menggelupur jugak hari tu. Tapi takda la sampai nak guling guling atas lantai. Sekejap ja pun. Ala. Biasalah aku. Hot hot chicken Sh*t. Kekekeke. Buat malu kat Aiman bolehlah. Nanti sama ja cam Aiman. Tapi Aiman tak kisah.

CP bawak balik borang dari ofis pun aku takda belek langsung. Dah la banyak betul nak kena isi. Aku malas. Baik aku isi perut. Dapat makan. Bila makan, kenyanglah. Bila dah kenyang aku jadi malas. Bila aku naik malas, aku jadi macam macam. Macam tu lah. Macam ni lah. Sebab tu la aku tak isi borang nak beli saham Bank Rakyat. Rasanya belum closing lagi kot tarikh tutup ni. Aku malas nak tanya CP. Bukan aku jadi nak beli pun. Bukan aku dapat komisen pong kalau tanya CP. Yilek. Tapi, kalau ada sesapa yang  nak beli, pergilah cepat. Takut takut nanti menitis air mata darah menyesal pun sudah tiada guna lagi pulak. Aku? Aku tak menyesal pong. Aku memalas. Nite nite. Tata. Titi. Tuttttt tutttt.


P/s : Huyyyooo. Fuyyyoh. Honda City up for grabs each week. Madness!! #DiGiSenang2Menang. Click for more details babeh.

No comments:

Post a Comment