Friday, April 15, 2011

Bila aku start pakai baju Si dia....

Phew wiuuuu wiuuu. Baru ja settlekan kanak kanak ribena ni punya lunch. Macam macam. Aku cam biasa. Makan nasi sesenduklah konon. Konon nak kuruslah kan. Tapi tiba tiba tengok anak anak aku tambah menambah nasi ni, makin terliur pulak aku. Sudahnya, aku yang dari tadi satu senduk tukar jadi sepinggan. Macam bukit pulak tu. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak melantak hmmm, jawab sendiri. Aku memang malas nak diet diet ni. CP pun tak berapa berkenan kalau aku cekeding macam cekedee. Dia tak suka. Tapi aku suka. Habih semua baju aku dah jadi sendat macam nangka. Semalam, keluar dating ngan CP pun terpaksa pinjam baju dia. Kesian kat aku kan. Rasa rasanya lepas ni kena ada ops closet lagi sekali. Sekali gemuk, habis satu almari aku punggah. Kejam kan hidup ni kalau kita ikut nafsu.

CP, I lap u. But i don't want to be fat. I'm sorry. Sikit ja nak kurangkan kegemukan. Sikit ja. Boleh kan.Terima kasih.





No comments:

Post a Comment